Werken bij Remedus

Klik hier voor al onze openstaande vacatures

Werken bij Remedus

Neem je loopbaan in eigen handen

Of je nu student of stagiair, pas afgestudeerd of een ervaren professional bent, elke medewerker is een belangrijke schakel binnen onze organisatie en je krijgt een unieke kans om een persoonlijke stempel te drukken op je eigen werk, loopbaan en de vernieuwing van de gezondheidszorg. De diversiteit aan functies en het internationale karakter van onze groeiende onderneming bieden je verschillende ontwikkelingsmogelijkheden.

Remedus heeft een ambitieuze toekomstvisie en daarvoor zoeken we dynamische medewerkers die uitblinken in wat ze doen. Tegelijk beseffen we dat tevreden medewerkers de beste resultaten boeken. Daarom investeren we volop in zorg voor onze medewerkers.

Kom werken bij Remedus, pionier in gespecialiseerde thuiszorg

Remedus helpt ziekenhuizen, thuisverpleegkundigen en patiënten om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier bij de patiënt thuis te laten plaatsvinden. Met jouw passie voor klantgerichte (thuis)zorg en gezondheid kan je dus het verschil maken voor de patiënt en diens welzijn en levenskwaliteit.

Als toekomstgerichte onderneming bieden we een innovatieve omgeving waar concrete inzet, waardevolle en vernieuwende ideeën en teamwerk sterk worden gewaardeerd. Door de open bedrijfscultuur van Remedus is er dagelijks overleg tussen de verschillende teams en het management. Er is veel ruimte voor de eigen inbreng en voorstellen voor kwaliteits- en efficiëntieverbeteringen.

Bij Remedus...

kwaliteitsvolle gezondheidszorg in de thuisomgeving

vernieuwende patiëntgerichte oplossingen

elke medewerker levert een unieke en waardevolle bijdrage

passie in wat we doen

klantgerichtheid

kennis en knowhow

Innovaties en oplossingen

Innovaties en oplossingen

Remedus is trots op zijn innovatiecultuur. Enerzijds uit zich dat in onze innovaties op het vlak van mobile health en therapietrouw. Anderzijds moedigen we onze medewerkers aan om open te staan voor nieuwe invalshoeken en werkwijzen. Dit oplossingsgericht vooruitdenken vergt creativiteit, ambitie en lef, maar zo vinden we antwoorden op de uitdagingen van de gezondheidszorg van morgen en creëren we samen de toekomst.

Ontplooiing en teamwork

Ontplooiing en teamwork

Wij vinden het belangrijk dat iedere medewerker zich blijft ontwikkelen. Voor ons gaat loopbaanontwikkeling vooral over talent optimaal inzetten, ervaring en bekwaamheid opbouwen, en leren door te doen. Professioneel groeien komt niet enkel neer op promoties: het kan zich ook vertalen in horizontale en persoonlijke groei. We vragen daarbij eigen verantwoordelijkheid en leiderschap van onze medewerkers.

Bij Remedus zorgen we niet alleen voor onze patiënten, zorgverleners en klanten, we zorgen ook voor elkaar. Samenwerken in een informele en ongedwongen sfeer en een sterke teamgeest staan voorop. Remedus is een werkplek waar het diverse team elkaar helpt en waar ook de deur van het management altijd openstaat. Resultaat? Nauwe samenwerking, positieve werksfeer én inspirerend teamwerk!

Klantgerichte gezondheidszorg en betekenisvol werk

Klantgerichte gezondheidszorg en betekenisvol werk

We vinden het bij Remedus heel belangrijk om te luisteren naar onze klanten. Onze patiënten, zorgverleners en de medische industrie staat centraal in alles wat we doen. De behoeften van onze klanten en de uitdagingen waarmee de gezondheidszorg vandaag wordt geconfronteerd, inspireren ons om ideeën te ontwikkelen die de zorg voor en het leven van mensen verbeteren. Iedere medewerker tracht de klant door en door te begrijpen en te ondersteunen, zodat we oplossingen kunnen leveren die een impact hebben, nu en in de toekomst.

Jobs

Facility Coördinator met IT affiniteit

Wij zijn een Belgisch bedrijf met hoofdzetel in Aartselaar, sinds kort maken we delen uit van de Mediq groep, een belangrijke internationale speler in de zorg.

Wij zijn ontegensprekelijk dé pionier in België op het vlak van dienstverlening voor thuishospitalisatie, van complexe thuiszorgoplossingen, van patiënt support-programma’s en van mobile health-diensten.

Wij zijn in 2002 opgericht met als doel om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier thuis te laten plaatsvinden. Thuiszorg is de trend van de toekomst, waardoor we steeds blijven groeien en we jou graag in ons team willen. Wij varen op het succes van onze medewerkers. Ben jij klaar om mee de juiste koers te gaan bepalen? Dan zoeken we jou!

 

Wat ga je doen?

Als Facility coördinator zal je voornamelijk instaan voor het administratief en operationeel beheer van de facilitaire diensten. Je vervult hierbij een cruciale rol als hoeder van aangename, veilige en optimaal onderhouden van werkplekken. Hierbij rapporteer je aan de Facility Manager in het hoofdkantoor van Nederland en werk je nauw samen met jouw collega’s in België. Jij zorgt voor het beheer van het wagenpark, de bestellingen van kantoormaterialen, het beheer van de contracten, etc. Ben je geïnteresseerd in alles wat met gebouwenbeheer te maken heeft? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken.

Wat ga je nog meer doen?

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de Facility-afdeling in België.
  • Dagelijks beheren van facility-gerelateerde zaken, zoals onder meer het telefoniebeheer.
  • Je staat voor een groot deel van jouw tijd in voor het wagenpark. Hierbij heb je nauw contact met onze leasemaatschappij.
  • Je bent lokaal het aanspreekpunt voor IT, waarin je de support kan verwachten van een global IT afdelingen.
  • Indien nodig zorg je voor de hardwarewisselingen, en onderhoud je contact met externe suppliers op het gebied van IT.
  • Je beheert wagens van ons eigen wagenpark en zorgt dat deze op tijd worden hersteld, gekeurd of verkocht.
  • Ondersteunen van het management en onderhouden van contacten met interne medewerkers en leveranciers voor facilitaire diensten.
  • Bieden van toegankelijke en flexibele oplossingen voor facility-gerelateerde kwesties.
  • Coördineren van de voorbereiding van technisch onderhoud, keuringen en reparaties.
  • Toezicht houden op lopende overeenkomsten met verschillende leveranciers.
  • Bijsturen en adviseren van interne diensten met betrekking tot inrichting en reparaties.
  • Aanvragen van offertes en bespreken ervan met de Facility Manager.
  • Beheer van de facturatie.
  • Je staat in voor het bestellen van kantoormaterialen

 

Wat breng je mee?

  • We zoeken iemand met een relevante opleiding in facilities of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Je hebt daarnaast een zeer goede kennis van het Microsoft Pakket met name Excel, Outlook en Word.
  • Als Facility medewerker heb je een hands-on mentaliteit. Je bent proactief en assertief. Je denkt pragmatisch en oplossingsgericht.
  • Je ziet werk en bent in staat om prioriteiten te stellen, autonoom te werken en zelf structuur in je werk te brengen.
  • Je wil in de wereld van de thuishospitalisatie duiken en kennismaken met zowel farmaceutische als ziekenhuis gerelateerde projecten.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige en boeiende rol binnen een steeds groeiende onderneming.
  • Mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in je vakgebied.
  • Een divers team met warme en enthousiaste collega’s die een klantgerichte zorg vooropstellen.
  • Een dynamisch bedrijf waar je mee bouwt aan de zorg van morgen.
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering…
  • Flexibel verloningssysteem (cafetariaplan) waarmee je je eigen loonpakket kan samenstellen (bv: meer vakantiedagen, leasefiets…).

Zin om ons team te komen versterken? Solliciteer meteen en stuur je cv naar recruit@remedus.be

We kijken ernaar uit om kennis te maken!

Dedicated Nurse

Wij zijn een Belgisch bedrijf met hoofdzetel in Aartselaar, sinds kort maken we delen uit van de Mediq groep, een belangrijke internationale speler in de zorg.

 

Wij zijn ontegensprekelijk dé pionier in België op het vlak van dienstverlening voor thuishospitalisatie, van complexe thuiszorgoplossingen, van patiënt support-programma’s en van mobile health-diensten.

 

Wij zijn in 2002 opgericht met als doel om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier thuis te laten plaatsvinden. Thuiszorg is de trend van de toekomst, waardoor we steeds blijven groeien en we jou graag in ons team willen. Wij varen op het succes van onze medewerkers. Ben jij klaar om mee de juiste koers te gaan bepalen? Dan zoeken we jou!

Maak het verschil als

DEDICATED NURSE

 

Wat houdt je functie in?

Als dedicated projectnurse werk je uitsluitend aan de jou toegekende projecten waarbinnen je volledig ter beschikking staat van jouw patiënt en arts in de voorbereiding, initiatie en opvolging van Parkinsonpatiënten onder Lecigimon en/of Apo-Go.

Jouw job bestaat voornamelijk uit het samenstellen van een dossier voor terugbetaling van het product, optitreren van de medicatie, educatie geven aan patiënten en/of mantelzorger omtrent het correct uitvoeren van de thuistoediening alsook  het gebruik van medische apparatuur en de verdere opvolging en begeleiding van patiënten doorheen het programma

Elke patiënt die je bezoekt heeft een ander profiel. Het is jouw taak je aan te passen aan de behoefte van de patiënt en zorg op maat te kunnen bieden.

Daarnaast bied je ondersteuning aan het farmaceutisch bedrijf door interne meetings en opleidingen mee te volgen.

Dedicated nurse bij Mediq-Remedus:

Voor dit project is Mediq-Remedus op zoek naar een autonome nurse / verpleegkundige die bereid is een grote expertise op te bouwen binnen het domein van Parkinson. Technisch dient de nurse sterk te zijn, voornamelijk in het gebruik van een specifieke pomp en in plaatsing en verzorging van sondes. Verder dient de nurse een zekere commerciële feeling te hebben.

Je komt terecht als dedicated nurse bij Mediq-Remedus, je zal dus heel nauw contact hebben met het Belgische Mediq-Remedusteam dat het project intern opvolgt als ook het betrokken farmaceutisch bedrijf.

Dit project vraagt een grote flexibiliteit van de nurse. De opstarttrajecten van patiënten zijn intensief waar het op andere momenten eerder rustig zal zijn. Het is aan de nurse om zelf het evenwicht daarin te bepalen en te bewaken.

Welk profiel zoeken wij?

  • Hands-on mentaliteit: je beschikt over een Bachelor diploma in de verpleegkunde, BaNaBA Zorgmanagement of gelijkaardig door ervaring
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Frans en hebt een goede basiskennis Nederlands
  • Je hebt enkele jaren ervaring als verpleegkundige
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en bereid om je te verplaatsen binnen geheel België.
  • Je bent flexibel en staat open voor een werkschema waarbij intensieve weken en rustige weken elkaar afwisselen. Gezien de soms lange afstanden worden overnachtingen ter plaatse gecompenseerd om lange autoritten te vermijden tijdens de intensieve weken.
  • Je werkt graag zelfstandig, maar je kan ook functioneren binnen een team van collega’s met dezelfde functie
  • Je beschikt over voldoende computerkennis en bent administratief onderlegd
  • Je bent positief ingesteld en staat open om bij te leren
  • Expertise binnen het domein van parkinson is een plus
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Je neemt initiatief, problem solving is je uitgaanspunt
  • Je kan je voldoende empathisch opstellenen kan je communicatie aanpassen aan het niveau van de patiënt
  • Je bent communicatief sterk en hebt ervaring in het geven van opleidingen

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige en boeiende rol waarbij je actief meewerkt aan de uitbouw van ons kwaliteitssysteem en –beleid.
  • Mogelijkheid om door te groeien, afhankelijk van je ambitie en de groei van Mediq-Remedus.
  • Een divers team met warme en enthousiaste collega’s die een klantgerichte zorg vooropstellen.
  • Een dynamisch bedrijf waar je mee bouwt aan de zorg van morgen.
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering…
  • Flexibel verloningssysteem (cafetariaplan) waarmee je je eigen loonpakket kan samenstellen (bv: meer vakantiedagen, leasefiets…).

Zin om ons team te komen versterken? Solliciteer meteen en stuur je cv naar ilse.vanbrussel@remedus.be

We kijken ernaar uit om kennis te maken!

Business Development Manager Pharma

Wij zijn een Belgisch bedrijf met hoofdzetel in Aartselaar, sinds kort maken we delen uit van de Mediq groep, een belangrijke internationale speler in de zorg.

 

Wij zijn ontegensprekelijk dé pionier in België op het vlak van dienstverlening voor thuishospitalisatie, van complexe thuiszorgoplossingen, van patiënt support-programma’s en van mobile health-diensten.

 

Wij zijn in 2002 opgericht met als doel om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier thuis te laten plaatsvinden. Thuiszorg is de trend van de toekomst, waardoor we steeds blijven groeien en we jou graag in ons team willen. Wij varen op het succes van onze medewerkers. Ben jij klaar om mee de juiste koers te gaan bepalen? Dan zoeken we jou!

Business Development Manager Pharma

Wat houdt de uitdaging in?

  • Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van PSP programma’s, door actieve prospectie, bij farmaceutische bedrijven
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de opvolging van de hele sales/life cycle van bestaande projecten met farmaceutische bedrijven
  • Je identificeert nieuwe leads en volgt geïdentificeerde leads op. Je overtuigt potentiële klanten van de services van Remedus binnen Patient Support Programma’s op basis van de noden van de klanten en in lijn met interne operationele processen
  • Je bent P&L verantwoordelijke binnen deze portfolio van Remedus en zorgt voor forecasting, budgettering en rentabiliteitsoefeningen
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van prijsmodellen
  • Je denkt mee over de manier waarop Remedus zijn services kan optimaliseren of uitbreiden om nog een betere partner te zijn voor farmaceutische bedrijven.
  • Je bent verantwoordelijk voor het coachen van een junior business developer
  • Een grondige opvolging, relatie ontwikkeling met de klant en nauwe samenwerking met andere interne afdelingen van het bedrijf

Op je cv staat…

  • Masterdiploma in wetenschappelijke of commerciële richting
  • Je hebt affiniteit met de farmaceutische of medical devices industry.
  • Je kan terugblikken op succesvolle ervaring in sales gerelateerde functies
  • Je haalt voldoening uit prijsonderhandelingen en je bent er goed in
  • Passie voor sales; je haalt voldoening uit het realiseren van een nieuwe overeenkomst
  • Lange salestrajecten schrikken je niet af, maar dagen je juist uit
  • Je bent analytisch
  • Je bent assertief, resultaat gedreven, oplossingsgericht, communicatief en weet van aanpakken. Je werkt planmatig, georganiseerd, zelfstandig maar ook in teamverband
  • Je hebt een flexibele mentaliteit
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, Frans is een plusWat je van ons mag verwachten…
  • Je komt terecht in een dynamische, stimulerende, lerende werkomgeving binnen een sterk groeiend en innoverend bedrijf, waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief
  • Je wordt omringd door een team van enthousiaste collega’s met drive en passie, die er elke dag opnieuw samen voor willen gaan
  • Remedus voorziet in een motiverend verloningspakket in lijn met jouw ervaring.
  • De kans om aan de hand van een flexibel verloningssysteem je eigen loonpakket samen te stellen (bv: meer vakantiedagen, pensioensparen, leasefiets…)

 

Wij kijken uit naar je sollicitatie, graag ontvangen wij jouw cv en motivatie via recruit@remedus.be.

Zorgcoördinator Customer Care

Remedus werd in 2002 opgericht met als doel om gespecialiseerde behandelingen of complexe zorg op een kwaliteitsvolle manier thuis te laten plaatsvinden.

Om dat te realiseren, voorziet Remedus ondersteunende maatregelen voor de patiënt en voor het team van zorgverstrekkers. Remedus is actief in zorgpaden met ziekenhuizen of woonzorgcentra, en ondersteunt patiëntenprogramma’s in samenwerking met farmaceutische bedrijven.

In 2022 heeft Mediq Remedus in België overgenomen. Mediq voorziet zorgprofesssionals en zorginstellingen met een afgewogen productassortiment, bestelgemak en uitgekiende logistiek.

Mediq-Remedus streeft ernaar de druk op de zorgverlener te verlichten om de patiënt de beste persoonlijke zorg te kunnen bieden.

 

Wat houdt je functie in?

Je maakt deel uit van ons Customer Care Team. Als deel van dat team werk je op onze klantendienst als aanspreekpunt voor al onze patiënten. Je werkt nauw samen met je directe collega’s, het opstartteam en het magazijn en rapporteert aan de Teamcoördinator van Customer Care.

Wat ga je precies doen?

  • Als zorgcoördinator Customer Care werk je op onze klantendienst en ben je het aanspreekpunt voor onze patiënten
  • Contact met de patiënten verlopen zowel telefonisch als per mail. Je staat in voor het opnemen van bestellingen van medische voeding en medische materialen en het beantwoorden van vragen betreffende de levering. Je volgt de patiëntendossiers mee op en biedt oplossingen bij klachten.
  • Je volgt het volledige traject van de bestelling voor de klant. Ook bij wijzigingen of stopzetting zorg je voor het volledige traject van deze retours en naderhand ook de controle of deze effectief werd uitgevoerd.
  • Naast het contact met onze patiënten, heb je ook contact met zorgverleners en ziekenhuizen. In geval van transportproblemen ben je ook de contactpersoon voor de verschillende transportfirma’s
  • Je verzorgt de registratie van klantengegevens in ons ERP-systeem zodat we altijd up-to-date zijn met de huidige situatie.
  • Wanneer er algemene vragen komen, schat je in voor welke afdeling of persoon dit is en geef je dit op een correcte wijze door.
  • Je werkt actief mee aan de verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening door creatief mee te denken.

 

 Welk profiel zoeken wij?

  • Bij voorkeur een bachelor diploma
  • Pit, gedrevenheid en correcte assertiviteit zijn jou niet vreemd
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans
  • Je beschikt over voldoende computerkennis en bent administratief onderlegd
  • Kennis van SAP is een mooie troef
  • Je bent zeer accuraat en discreet in het verwerken van gegevens
  • Stressbestendigheid en snel werken kenmerken je manier van werken
  • Klant– en servicegericht zijn is voor jou een vanzelfsprekendheid
  • Je kan je voldoende empathisch opstellen t.o.v. patiënten
  • Je kan zelfstandig werken, maar kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je bent positief ingesteld en staat open om bij te leren
  • Je mag gerust al een rugzakje levenswijsheid hebben
  • Af en toe het uitvoeren van repetitieve taken schrikken je niet af, je daagt jezelf daarbij uit om nauwkeurig te werken met oog voor details

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie waarbij je ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en je ambities waar te maken mede door de Mediq Academy.
  • Een divers team met warme en enthousiaste collega’s die een klantgerichte zorg vooropstellen.
  • Een dynamische werkomgeving waar je mee bouwt aan de zorg van morgen. Iedere dag is anders.
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering…
  • Flexibel verloningssysteem (cafetariaplan) waarmee je je eigen loonpakket fiscaalvoordelig kan samenstellen (bv: meer vakantiedagen, leasefiets…).

 

Zin om ons team te komen versterken? Solliciteer meteen en stuur je cv naar recruit@remedus.be

 

Contacteer ons

Remedus Location

REMEDUS BVBA
Boomsesteenweg 44
2630 Aartselaar

Tel +32 3 870 43 90
Fax +32 3 877 85 80

Routebeschrijving starten

Maandag – Vrijdag

Gesloten op zaterdag, zondag en feestdagen

Solliciteer hier