Customer Service medewerker

Wat houdt de job in?

Als medewerker op onze klantendienst ben je het aanspreekpunt voor al onze klanten. Je werkt vooral met patiënten die medische voeding krijgen. Je beantwoordt hun vragen betreffende bestellingen, levertermijnen en betalingen. Je volgt de patiëntendossiers mee op en biedt oplossingen bij problemen of klachten.

Verder sta je in voor de orderverwerking alsook voor de administratieve opvolging van patiëntendossiers. Je verzorgt de registratie van klantengegevens in ons ERP-systeem.

Je werkt actief mee aan de verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening door creatief mee te denken.

Ben jij de persoon die we zoeken?

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of equivalent door ervaring
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans
  • Je beschikt over voldoende computerkennis en bent administratief onderlegd
  • Je bent zeer accuraat en discreet in het verwerken van gegevens
  • Klant- en servicegericht zijn is voor jou een vanzelfsprekendheid
  • Je kan je voldoende empathisch opstellen t.o.v patiënten
  • Je hanteert professioneel taalgebruik
  • Je kan zelfstandig werken, maar kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je bent positief ingesteld en staat open om bij te leren

Wat bieden we jou?

  • Je komt in een zeer dynamisch team terecht
  • Er wordt voldoende training gegeven zodat je met zelfvertrouwen je job kan uitoefenen
  • We bieden een motiverend verloningspakket. Extra legale voordelen zoals o.a. een hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques worden voorzien
  • Wij werken met het Benefit Motivation Plan, waardoor je je eigen pakket voor een deel zelf kan samenstellen

Sollicitaties richten aan REMEDUS BVBA, via email: HR@remedus.be